Cara Mudah Buat Duit Raya Dengan Shaklee

Setuju tak kalau mama cakap setiap kali musim perayaan datang, kita perlukan duit yang lebih banyak berbanding dengan bulan bulan lain? Yela nak buat persiapan raya, nak balik kampung semua tu memerlukan peruntukan yang khusus. Mama lega sangat sebab sebagai ahli Shaklee, kami boleh dapat lebih duit untuk persiapan raya. Raya Aidilfitri tahun ini adalah 22 April, Shaklee pula akan bayar bonus kami pada 14hb setiap bulan. Senang cerita, kami dapat duit raya awal dari Shaklee! Mudah sangat nak buat duit dengan bisnes Shaklee ni, jom mama kongsikan.

KLIK GAMBAR UNTUK TAHU INFO LANJUT

Cara mudah buat duit raya dengan Shaklee adalah 

-Tak mengganggu masa untuk beribadah di bulan Ramadhan, dan tugas hakiki sebagai suri rumah

-Tanpa perlu sewa kedai

-Tanpa perlu keluar modal beli stok

-Tanpa perlu pegang stok yang banyak

WEBSITE SHAKLEE

Mama tak keluarkan modal untuk mulakan bisnes Shaklee. Mama hanya kumpul order dan submit di website Shaklee sahaja. Kalau pun perlukan modal, hanya serendah RM35 sahaja sebagai yuran pendaftaran atau kumpul order mama sahaja! Cara mama hanya perlu kongsikan kesan positif atau shaklee effect dari shaklee product yang mama amalkan. Kemudian ajak kawan kawan cuba, dah boleh dapat duit raya awal dari Shaklee. Mudahkan!

Ini antara bonus yang mama dapat dari Shaklee, yang mana Shaklee bayarkan berdasarkan jualan peribadi dan bangunkan tim. Jadi sama lah untuk raya kali ini, dengan Shaklee memang hanya dihujung jari sahaja dan boleh dapat bonus Shaklee pada 14 April nanti!

KLIK GAMBAR UNTUK SERTAI

Kenapa kita kena laju laju buat duit raya dengan Shaklee?

Sebagai seorang ibu, mesti kita dah terbayangkan baju yang sedondon nak dipakai dihari raya nanti bersama suami dan anak anak kan? Kalau tak sedondon pun, mestilah kita nak semua ahli keluarga kita dapat pakai baju baru di pagi raya. Haa baju baju raya sekarang boleh tahan kan harga? Mama tengok baju raya anak mama sepasang pun dh hampir RM100, pehhh boleh tahan eh. Tu belum lagi baju baju basahan raya anak anak macam seluar dan tshirt jalan jalan. Pi mai pi mai baju raya saja dah lebih Rm500 kan..

Kedua terpenting adalah juadah raya, Yela nanti nak hidang dekat tetamu, sanak saudara..raya kan sekali, jadi waktu inilah kita semua nak saling ziarah menziarahi. Keperluan nak masak juadah seperti lontong, nasi tomato, laksa, bihun sup dan kuih kuih raya bukan sikit tau. Dan tak boleh lah kita nak berkira pula kan sebab hidangkan makanan kepada tetamu adalah salah satu cara kita meraikan mereka ! Mama pun seronok kalau tengok tetamu kekenyangan makan air tangan sendiri ehehe. Lepastu, kita kena sediakan duit raya untuk anak anak saudara juga. 

Satu lagi, jangan lupa untuk servis kereta. Bila balik raya ni, kita akan banyak bergerak dari satu destinasi ke satu destinasi lain. Pastikan kereta servis dengan baik, tukar minyak hitam. Asingkan sekali duit untuk minyak dan tol. Haaa banyaknya kan kita kena peruntukkan sebenarnya.

KLIK GAMBAR UNTUK SERTAI

Jadi kawan kawan nampakkan, besar keperluan untuk raya nanti. Dengan berbisnes sedikit sebanyak kita boleh top up keperluan keperluan tersebut. Kita boleh dapat duit raya awal kalau kita bermula sekarang. Mama nak ajak kawan kawan untuk join dapat duit raya awal dari Shaklee. Boleh klik 013 - 251 5769 atau klik gambar dibawah.

KLIK GAMBAR UNTUK DAFTAR


Post a Comment

0 Comments